AdsManager käännöstä kellään?
- TeroKankaanpera
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Valvoja
-
- JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- d100a
-
- Poissa
- Täysjäsen
-
- Vastaanotettu kiitos 2
TeroKankaanpera kirjoitti: Käännetty, vähän testattu, hiukan viilattu, mutta vieläkin beta. Liitteenä. Ei asennettava tiedosto! Pura, siirrä language-hakemiston tiedosto Joomla-juuren /language/fi-FI -hakemistoon ja admin-hakemiston tiedostot /administrator/language/fi-FI -hakemistoon.
Asentui hyvin ja toimii erinomaisesti..Ainoastaan admin puolen valikot ovat vielä englanniksi, mutta kaikki ok

- SKA
-
- Vieras
-
TeroKankaanpera kirjoitti: Käännetty, vähän testattu, hiukan viilattu, mutta vieläkin beta. Liitteenä. Ei asennettava tiedosto! Pura, siirrä language-hakemiston tiedosto Joomla-juuren /language/fi-FI -hakemistoon ja admin-hakemiston tiedostot /administrator/language/fi-FI -hakemistoon.
Löytyykö kielitiedostoja uudempiin versioihin? Käytössä minulla Joomla 2.5 + AdsManager 2.8.1 ja näyttää siltä, että tuossa kielitiedostossa ei ole kaikkea mukana, vaikka suurin osa teksteistä kääntyykin.
Edit: Käännänpä itse nuo puuttuvat osat, koska niitä ei kovin paljon näytä olevan...
- TeroKankaanpera
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Valvoja
-
---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
- TeroKankaanpera
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Valvoja
-
Olen tuota käännöstä ehtinyt osittain ylläpitää Localisen avulla sivustolla mutten ole sitä JoomProdille tai tänne nostanut koska sitä on tehty vähimmän vaivan periaatteella lennossa.
Nyt löysin projektin Transifexistä Suomi nollassa. Olen asiasta ollut yhteydessä JoomProdiin/Juloaan huonolla menestyksellä ja annoin tänään jo "vähän" palautetta heille julkisesti:
www.joomprod.com/forum/main-forum/3152-does-anyone...manager-translators.html#13881
JOS he koskaan päästävät minua kääntämään AdsManageria Transifexiin se ehkä päivittyy taas mut ei hyvältä näytä.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
- TeroKankaanpera
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Valvoja
-

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi