JComment käännöksen päivittäminen

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
29.12.2011 23:15 #1192 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera loi aiheen: JComment käännöksen päivittäminen
Sergey Litvinov otti minuun yhteyttä Transifexin kautta ja kysyi päivittäisinkö JComment-komponentin suomen kielitiedoston. Viimeisin käännös on ilmeisesti tämä: www.joomlatune.com/forum/index.php?topic=1668.0 Nimimerkki theleniu tai tässä ketjussa ( www.joomlaportal.fi/component/option,com_smf/Itemid,51/topic,11484.0 ) esiintyvä Deekis75 oletteko kuulolla? Uusi versio on kuulemma ovella ja jos käännös saataisiin päivitettyä suomenkieli pysyisi paketissa mukana.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.12.2011 05:59 #1194 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: JComment käännöksen päivittäminen
Suomenkieli ei ole koskaan kuulunut JComments-pakettiin eikä ole myöskään viimeisessä julkaistussa versiossa 2.2.0.2 (J! 1.5.xx & J! 1.0.xx). Itse olen tehnyt siihen käännöksen ja päivittänyt sitä muutaman vuoden ajan, mutta jakanut sitä vain lahjoittajille...

Pistätkö Sergey:lle viestiä, että lähettää tämän tulevan version minulle mailissa tai latauslinkin, niin katson minkäkokoisesta työmäärästä puhutaan 2.2.0.2 ---> xxxx päivityksessä kielitiedostojen osalta, jos sen laittaisi sitten vaikka ihan yleiseen jakoon...

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.02.2012 16:21 - 22.02.2012 16:22 #1841 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: JComment käännöksen päivittäminen
Sivuston puolen käännökset sisältyvät juuri julkaistuun JComments 2.3.0 pakettiin... värkin hallintapuolen myöhemmin, kun löydän aikaa siihen...

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Last Edit: 22.02.2012 16:22 : Mortti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.075 sekuntia