2.5 migraatio -selain ei löydä sivua

  • mjoom
  • mjoom hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
04.05.2012 15:00 #2396 : mjoom
mjoom loi aiheen: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Hei,

olen tässä onnistuneesti työstänyt migraatiota 1.5 versiosta kohti 2.5:sta, kunnes kohtasin nykyisen ongelmani enkä löydä enää valoa, kuinka jatkaa eteenpäin. Kun yritän esikatsella sivuani frontend puolella saan Firefox selaimessa seuraavanlaisen ilmoituksen:

The page isn't redirecting properly. Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

IE ei myöskään löydä sivua. Backend siis Admin puoli toimii siis ihan normaalisti.

Tähän asti olen siis tehnyt migraation onnistuneesti jUpgradella. Olen jatkanut sivun työstöä jUpgrade kansiosta käsin, josta se näytti toimivan ihan ok. Asentelin onnistuneesti lisäosia uudestaan jne. Sivut alkoivatkin jo näyttää lähes samalta kuin 1.5 versiot. Tämä ongelma ilmestyi sen jälkeen kun työstin kieliversioita Falang -komponentilla (koska JoomFish:llä ei ole 2.5 versiota valmiina :( ) Luulen, että ongelma tapahtui sen jälkeen kun asensin kielipaketteja ja yritin Langue managerissa Content välilehdessä asettaa sisällön kieliä. Koska ne minusta menivät sekaisin, poistin varmuuden vuoksi molemmat (eng & suomi) tarkoituksena määrittää ne uudestaan, jonka jälkeen -vaikka määritin ne uudestaan tämä ongelma ilmestyi. Suurin ongelma on nyt siinä, että tämä Redirecting ongelma ei poistu, vaikka BackUpista tuon vanhat versiot tilalle. Ja vaikka poistin kaikki ja tein 1.5:stat jUpgradella migraation uudestaan sama ongelma vaivaa. Onko tässä nyt joku ongelma muuttuineiden tietokantojan tms. kanssa? Vai mitä ihmettä teen, jotta pystyn jatkamaan migraatioprosessiani?? Kiitollinen neuvoista!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mjoom
  • mjoom hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
04.05.2012 15:02 #2397 : mjoom
mjoom vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Evästeet on minulla siis sallittuina eli siitä ei ole kyse

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mirkoe
  • mirkoe hahmo
  • Poissa
  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Kahvilla pärjää aina!
Lisää
04.05.2012 16:20 #2398 : mirkoe
mirkoe vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
En nyt tiedä liittyykö tähän, mutta minulla tuli sama MAMPissa muutama päivä sitten kun asentelin uusia paketteja. Selaimen välimuistin tyhjennys auttoi, joten aloita nyt sillä! Poista siis Firefoxista kaikki historiatiedot!

Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mjoom
  • mjoom hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
04.05.2012 17:19 #2399 : mjoom
mjoom vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
ei auta. selain tyhjennetty ja kone käynnistetty uudestaan, silti ilmoitus tulee. Ongelmaa ei ole version 1.5 kanssa ja 2.5:ssa toimii admin puoli normaalisti. Yritin myös siirtää jUppgrade kansion wamp-serverin juureen www-kansioon, mutta ei auta. Ideoita? tämä migraatioprosessi on epätoivoista ...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.05.2012 02:59 #2402 : quietFinn
quietFinn vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Kun admin-puoli toimii mutta frontend ei, kannattaa aina epäillä sivupohjaa... eli kokeile toisella sivupohjalla.

netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mjoom
  • mjoom hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
05.05.2012 10:24 #2404 : mjoom
mjoom vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
ei auta myöskään sivupohjan vaihto. Kokeilen kaikan alusta aloittamista -puuh hirveästi työtä ja katsotaan sitten..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • mjoom
  • mjoom hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
23.05.2012 13:35 #2531 : mjoom
mjoom vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Koska työskentelin Falang käännösohjelman parissa, kun ongelma ilmeni, oli ongelma ehkä jotenkin tässä. Löytyi ohjelman FAQ:sta "Infinite loop detected in JError". Tämä ihan tiedoksi muille, jos Falangia kokeilee JoomFishin sijaan.

www.faboba.com/en/composants/falang/faq.html

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Marjut
  • Marjut hahmo
  • Vieras
  • Vieras
04.06.2012 18:51 #2600 : Marjut
Marjut vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Laitan jatkokyselyä tähän aiheeseen. Mulla on samantapainen ongelma joka liittyy kyllä munkin mielestä FaLangin asennukseen. Mulla on sivusto johon oli tarvis saada suomi-ruotsi kielet. Oletuksen FaLangissa tulee mukana myös englanti. Englantia en tarvii joten otin sen Joomlassa (2.5.4) sen 'kielten hallinnassa' pois näkyvistä. Kun kirjoitan sivuston osoitteen selaimen osoiteriville --> ohjautuu www.domain.fi/fi/en osoitteeseen ja antaa virheen "404 - artikkelia ei löydy" Olen yrittänyt korjata tätä palvelimella redirect toiminnolla niin että ohjautuisi tuolle fi-sivustolle tuon en-sivuston sijaan, mutta ei onnistu. Ainoa keino on antaa olla sisällön kielenä englanti. Silloin löytää sivun normaalisti. Olen sen verran noviisi näissä hommissa etten nyt sitten tiedä millä saan tuon englannin lipun pois näkyvistä kun en sitä englantia tarvitse.

Kun poisstin tuon sisällön kielen näkyvistä sain varoituksen Varoitus! Kun käytetään useamman kielen tukea (esim. kun liitännäinen Järjestelmä - Kielin suodatus on käytössä), täytyy sisällön löytyä myös oletuskielellä.--> eli ilmeisesti tuota englantia ei voi ainakaan poistaa??

FaLAngissa on toinenkin ongelma mulla - kun sisältöä päivittää ruotsinkielellä frontend puolella päivittää myös suomenkieliset sillä samalla ruotsinkielen tekstillä.

Osaako joku neuvoa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Arska
  • Arska hahmo
  • Vieras
  • Vieras
04.06.2012 21:19 - 04.06.2012 21:22 #2601 : Arska
Arska vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Ettei tässä hommassa oo kans kyse niist komponenttien id numeroista..jotka siis menee sen migraation yhteydessä sekaisin. Tai siis toi uus 2.5.4 tekee uusiin komponentteihin liian pitkän id numeron. Jossain vaihees törmäsin jollain foorumilla siihen et niit id numeroita piti fikasata jälkikäteen phpmyadminilla niin niin alkoi komponettikin toimimaan ok..
Itseasiassa etsin itsekin linkkiä kyseiseen artikkeliin missä tuosta oli mainita joskus tän uuden joomlaversion ja ekojen joomlamigraation version alkutaipaleilla.
Last Edit: 04.06.2012 21:22 : Arska.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Marjut
  • Marjut hahmo
  • Vieras
  • Vieras
05.06.2012 12:10 #2605 : Marjut
Marjut vastasi aiheeseen: Vs: 2.5 migraatio -selain ei löydä sivua
Voi olla että on. FaLang toimii kuitenkin jos en poista tuota englantia sisällön kielistä. Tein tähän nyt sellaisen ratkaisun että poistin vain tuon lipun näkyvistä. Kielenvaihtaja toimii ruotsin ja suomen välillä. Ongelma mulla nyt vielä on se että pystyis päivittämään ruotsinkielisiä tekstejä frontend puolella ilman että päivittää suomenkieliset päälle:-(
Jos nyt uskaltaisin käydä sorkkimaan tuolla myphpadminissa noita id numeroita niin tiedätkö miten? Kävin siellä katsomassa enkä kyllä ilman ohjeita uskalla koskea mihinkään.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.057 sekuntia