Joomla sivuston päivitys 3.12 => 4:een tai miksei 5:een => apua halutaan

• hondamania
  • hondamania hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
17.08.2024 12:17 #10578 : hondamania
hondamania loi aiheen: Joomla sivuston päivitys 3.12 => 4:een tai miksei 5:een => apua halutaan
Moi,

Minulla on ollut Joomla käytössä vuodesta 2007. Päivitykset on olleet aina minun taidoille hieman haastavia. 2.5:een tein itse, mutta 2.5 => 3.x teetin (2019). Nyt pitäisi ehdottomasti vaihtaa 4:een tai jopa 5:een.

Kysymys kuuluu: olisiko jollakulla halua tehdä päivitys korvausta vastaan ? sivusto on www.j-helin.net . Ei mitään ihmeellisiä kiemuroita, olen paljon purkanut alkuperäistä toiminnallisuutta jo pois aikojen saatossa, jotta päivitykset olisi helpompia.

Jos niin voit vaikka kirjoittaa minulle: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Olen toisaalta tykännyt Joomlasta, mutta nämä päivitykset on olleet haastavia. Mielummin keskittyisin itse vain sisällön tuottoon kuin nikkaroisin tätä alustaa. Harkinut on välillä vaihtoa WordPress -alustaan.

Terv Juha

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.08.2024 11:27 #10581 : Gamoss
Gamoss vastasi aiheeseen: Joomla sivuston päivitys 3.12 => 4:een tai miksei 5:een => apua halutaan
Mites paljon sisä sisältöä on nykyisellä sivustolla? jos kyseessä on perus sisältöä niin helpointa on melkein vain asentaa uusin joomla ja siirtää sisältö uuten sivustoon. Jos taas sivustolla ei ole mitään peruskomponenteista eroavia lisäosia, migraatiokin voi olla suht helposti toteutettavissa, mutta jos sivustolla on vanhoja lisäosia joihin ei saada enää tukea uusimmalle joomlalle niin silloin migraatio voi olla vaikeaa toteuttaa fiksulla tavalla.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.063 sekuntia