Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua

  • Hezze
  • Hezze hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
18.12.2011 16:32 - 19.12.2011 23:39 #1123 : Hezze
Hezze loi aiheen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua
Tämän viestiketjun 5 ensimmäistä viestiä on siirretty viestiketjusta otsikolla "Internal Server Error asennuksen jälkeen".
quietFinn


Masa kirjoitti: Moikka,
minulla on hankittuna Louhen webhotellipaketti ja mainitsivat vielä erikseen, että Joomlan voi sinne asentaa. Sainkin tuon uusimman version asennettua ja meni läpi hyvin. Pääsen admin -osioon ja tehtyä siellä kaikki tarvittavat toimenpiteet, mutta kun yritän mennä etusivulle niin antaa virheilmoituksen:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, ??@??.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Mistäköhän moinen voisi johtua kun kuitenkin admin osioon pääsee hyvin?

Masa



Paria joomla sivustoa olen Louhella pyörittänyt useamman vuoden. Viimeisen vuoden aikana louhen-palvelu asenne ja sivujen toimivuus ovat muuttuneet. Esim. olen tehnyt sivuston valmiiksi ja ns. jättänyt sinne palvelimelle kun muutoksia ei ole tarvinnut tehdä, muuta kuin päivittää. No eräspäivä huomaan ihan vahingossa kun meinaan esitellä sivustoa että se ei toimikkaan. No alan selvittelemään että mistä johtuu niin saan tiedon että se on minulle ilmoittamatta siiretty toiselle palvelimelle (järjestely syistä johtuen) no tässä hutakassa palvelimen asetukset ovat muuttuneet, Ja esim. sivusto on täynnä virheilmoituksia, kansiopolut ovat muuttuneet niin kaikki piti käsin käydä korjaamassa.

Näissä sivustoissa on ollut useamman vuoden tuo sama "Webhotelli Basic + Tietokanta". Aikaisemmin toiminut hyvin mutta viimeisen vuoden aikana noita palvelimen siirtoja on pitänyt tehdä about 3 kertaa. Pari mennyt kivottamasti mutta viimeisin on tuottanut harmaita hiuksia. Ja mietinkin juuri sitä että onko louhi minulle se oikea palveluntarjoaja, harkitsen vakavasti oman virtuaalipalvelimen ostamista. Sinulle suosittelen soittamista asiakaspalveluun, Sähköpostilla saa monesti aika epäasiallista tukea.
Last Edit: 19.12.2011 23:39 : quietFinn.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
18.12.2011 19:53 #1129 : Mortti
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua
Äkkiseltään tuon selvityksen luettuani, tälläinen tyhmä morttikin alkaisi harkitsemaan ja miettimään, että olisikohan tämä sittenkään oikea palveluntarjoaja minulle ja minun asiakkaiden tarpeisiin?

btw tuo on palveluntarjoalta tuleva autom. ilmoitus ns. ilmeisesti 500/505 -ilmoitus:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, ??@??.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.


Kehoitan sinua ottamaan yhteyden palveluntarjoajaasi, yleensä heidän kanssaan kykenee keskustella/neuvotella, jos ei kykene, vaihdat palvelutarjoajajaa toiseen?

Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Hezze
  • Hezze hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
18.12.2011 20:43 #1131 : Hezze
Hezze vastasi aiheeseen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua

Mortti kirjoitti: Äkkiseltään tuon selvityksen luettuani, tälläinen tyhmä morttikin alkaisi harkitsemaan ja miettimään, että olisikohan tämä sittenkään oikea palveluntarjoaja minulle ja minun asiakkaiden tarpeisiin?

btw tuo on palveluntarjoalta tuleva autom. ilmoitus ns. ilmeisesti 500/505 -ilmoitus:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, ??@??.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.


Kehoitan sinua ottamaan yhteyden palveluntarjoajaasi, yleensä heidän kanssaan kykenee keskustella/neuvotella, jos ei kykene, vaihdat palvelutarjoajajaa toiseen?


Masa! , en halua kritisoida/arvostella palveluntarjoajan valintaasi. Mutta näin useamman vuoden kokemuksella sanon ,että harkitse onko louhi se oikea palveluntarjoaja?.

Olen Mortin kanssa samoilla linjoilla ehkä syystäkin koska Minulla on kaksi saittia on louhen webhotelleissa ja viimeaikoina Louhen asiakaspalvelu asenne on muuttunut siihen suuntaan et se on sun ongelma mitäs pyörität Joomlaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
19.12.2011 08:47 #1135 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua
Louhesta off-topic kommentti: Ilmoittelivat liki vuosi sitten webhotellimme siirtyvän uuteen ympäristöön. Ensimmäinen yritys kuukausi myöhemmin meni pieleen ja pari kuukautta myöhemmin ilmoitettiin uudesta yrityksestä, jota ei koskaan tullut. Vasta syksyllä tapahtui todellinen siirtymä uudelle palvelimelle ja sen jälkeen oli koko joukko vähäisiä ongelmia sivuston kanssa (en ainakaan ole huomannut mitään isompaa). Pakettiimme kuuluvat sähköpostilistat sen sijaan lakkasivat toimimasta. Jätettyäni ongelmista kyselyn, web-puoli tuli kuntoon heti. Kuukauden kuluttua kyselin listojen perään ja minulle selitettiin että tiketti on vahingossa suljettu ja avataan uudelleen. 1,5 kuukautta myöhemmin kyselin asian perään taas ja nyt minulle kerrottiin että listapalvelin ohjelma on vaihtunut eikä listoja voida heidän puoleltaan palauttaa vaan minun tulee tehdä se käsin. Omien sivujeni kanssa tuli mitta täyteen jo kauan sitten ja siirsin ne, mutta sitten tuli tyyntä eikä ongelmia ollut reiluun vuoteen tämän sivuston kanssa, joten se jäi Louhelle. Nyt pitänee suosittaa yhdistykselle lähtöä laskutuskauden vaihteessa.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
19.12.2011 16:38 #1142 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua
Hosting palvelut on tuntuneet heikentyvän vähän jokapuolella. Muutamaan otteeseen olen taistellut Louhen kanssa ja monien pienempien tarjoajien. Lisäksi ylivoimaisesti eniten olen saanut harmaita hiuksia Planeetasta, se on kirosana minulle..:).. ja monille sen entisille asiakkaille.. Vielä löytyy maailmasta palveluntarjoajia, joiden palvelimilla on yli 5v vanhoja php versioita..

Palveluita muutetaan (jopa ilman ilmoitusta) ja vastuu kaikesta jää sivuston ylläpitäjälle. Sama kun kaataisin talon kuormaajalla ja sen rakentaja tai omistaja saisi vi##uilut ja syyn, kun se hajosi.

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
19.12.2011 18:28 - 19.12.2011 22:41 #1145 : AkeMake
AkeMake vastasi aiheeseen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua
Nyt kun keskustelu siirrettiin sopivammalle alueelle ja eri palvelimien haukkuminen ei enää ole offausta, niin uskallan itsekin ottaa kantaa asiaan. :woohoo:

Sama kun kaataisin talon kuormaajalla ja sen rakentaja tai omistaja saisi vi##uilut ja syyn, kun se hajosi.

Kuulostaa lähinnä siltä, että kerrostalon rakentaja kaataa sen kuormaajalla ja vuokralaiset saavat syyt niskoilleen.

Minulla ei ole (vielä) huonoja kokemuksia mistään palveluntarjoajista. Nettihotelli.fi:ssä lojuu yhdet sivut ja heiltä on aina tullut kiitettävästi infoa, jos jotain tavallisuudesta poikkeavaa tulee tapahtumaan ja ongelmatilanteissa on saanut hyvin neuvoja. Toiset (itse koodatut) sivut lojuvat hostwebnine.net:ssä. Sieltä ei ole kertaakaan tullut mitään viestejä, mutta eipä sivujen toiminnassakaan ole ollut ongelmia. Viime aikoina olen kyllä lukenut useampiakin arvosteluja, joiden mukaan hostwebnine olisi erittäin epäluotettava paikka (mm. laskutus jatkuu, vaikka asiakkuuden olisi lopettanut ja asiasta valittaisi useita kertoja).. :ohmy: Ehdin kuitenkin heittää sinne jo toiset sivut (tällä kertaa Joomlapohjaiset) ja jonkinlaista ongelmaa ilmeni heti. Vähän hirvittää kysellä ongelman perään, kun arvostelujen mukaan vastaus voi olla mitä sattuu shittiä tai sitä ei tule ollenkaan. :S Pitänee silti kokeilla onneaan, koska noista sivuista on kuitenkin maksettu..

Edit. Taisi tosiaan kuulostaa viesti pelkältä palveluntarjoajien dissailulta. Oli siellä välissä kuitenkin kehujakin. Nettihotelli.fi on se suunta, jota itse uskallan lähteä suosittelemaan. : )
Last Edit: 19.12.2011 22:41 : AkeMake.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
19.12.2011 22:25 #1148 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Internal Server Error asennuksen jälkeen >> palvelinkeskustelua
:) no hieman meinaa mennä dissailun puolelle tämä keskustelu.. no se on palveluntarjoajan omasta toiminnasta kiinni minkälaisen kuvan ulkopuolelle antaa.

Täytyy antaa hieman positiivistakin kommenttia.. Jos joku on epävarma hostingtarjoajasta niin OVH:ta suosittelen lämpimästi. Itse otin sieltä palvelimen ja tarjoan myös tuolla palvelimella webhotelleja valituille omille asiakkailleni (en rikastumistarkoituksessa) sivuston teon / ylläpitosopimusten yhteydessä. Tulin taisteluiden jälkeen siihen tulokseen, että noin saan tarjottua laadukasta ja räätälöityä palvelua ja jos on ongelmia niin peilistä löydän syyllisen..:)..

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.046 sekuntia