- Vastaanotettu kiitos 121
Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
- Mortti
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
AkeMake kirjoitti: Hienoa, että nuo mainitsemani ongelmat ovat hoidossa. Onko tuota syytä saatu selville miksi gmail merkkaa vahvistusviestin roskapostiksi?
Nyt löysin ensimmäisen virheen Kunenasta. Minulla on pariin kertaan jonkin viestiketjun kaikki viestit muuttuneet uudestaan lukemattomiksi, vaikka olen ne aikaisemmin lukenut. Tämä tapahtuu ainoastaan, jos viestiketjuun on tullut uusi viesti eli siinä pitäisi lukea, että on tullut yksi uusi viesti. Sen sijaan Kunena väittää kaikkia sen ketjun viestejä uusiksi. Ja kyllä, olen ollut sisäänkirjautuneena niillä aikaisemmilla ketjun lukukerroilla. Enpä ole huomannut pistää merkille olenko ollut uloskirjautuneena ketjun ensimmäisen lukukerran ja toisen lukukerran (virheen ilmenemiskerran) välissä. Muistelisin kuitenkin, että olen.
Kyseinen mainitsemasi asia EI ole niin sanottu Joomla.fi tai käyttämämme Kunena foorumi virhe. Asia liittyy kylläkin foorumiin, mutta sen lähtökohta on Joomlassa itsessään. Asia sinällään on vanha ja olen keskustellut siitä mm Kunenan pääkehittäjien kanssa, jotka ovat yhteydessä tiiviisti Joomla! ydintiimiin.
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Mortti
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
- Arska
- Vieras
Näytti menevän roskapostiin myös hotmailissa..quietFinn kirjoitti:
awaaja kirjoitti: Sellainen ongelma oli että sisäänkirjautumisen viesti meni roskapostiin jäkiä jättämättä ja kesti hetken ennen kuin hoksasin alkaa dyykkaamaan roskakoria.
Olisikohan kyseessä ollut gmail tili?
- Mortti
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
Eräs henkilö ilmoitti tästä Joomla!Day Finland 2011 tapahtumassa, mutta tällöin en/emme testaa, mutta lupasimme tarkistaa asian myöhemmin.
Onhan Opera:sta viimeisin versio...
- mirkoe
- Poissa
- Ylläpitäjä
- Kahvilla pärjää aina!
Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
- Gamoss
- Poissa
- Valvoja
- AkeMake
- Poissa
- Täysjäsen
- Vastaanotettu kiitos 6
- Linesa
- Vieras
- Mortti
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
Tämä globaali ongelma oli tiedossa jo kauan aikaa sitten (esiintyi J! 1.6 - J! 1.7 versioissa). Matias teki siihen muutoksia, että virhettä ei esiinny enää Kunena 1.7.1 version kanssa. J! 1.5.xx kanssa ko ongelmaa ei ollut.AkeMake kirjoitti: Kunena näyttää heittävän virheen (404 - Kunena function "profiili" not found), kun kirjaudun ulos profiili-sivulla ollessani. Jos vieraat eivät saa katsella käyttäjien profiileja, niin profiili-sivulta uloskirjautuessa olisi varmaan parempi heittää käyttäjä foorumin tai joomla.fi:n etusivulle kuin antaa virheilmoitusta.
- AkeMake
- Poissa
- Täysjäsen
- Vastaanotettu kiitos 6