- Vastaanotettu kiitos 121
Ongelmia Joomla.fi sivustolla tai sen foorumissa?
- Mortti
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
Terveisin,
Joomla.fi tiimi / Sami + koko tiimi
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- naghris
- Vieras
juuri näin, meillä on nyt Kunena käytössä ja muutama tietoturvaa parantava lisäosa niin yllätyksiä voi tulla. Raportoikaa siis kaikki toimimattomuudet, kiitos!
- awaaja
- Vieras
- quietFinn
- Poissa
- Valvoja
awaaja kirjoitti: Sellainen ongelma oli että sisäänkirjautumisen viesti meni roskapostiin jäkiä jättämättä ja kesti hetken ennen kuin hoksasin alkaa dyykkaamaan roskakoria.
Olisikohan kyseessä ollut gmail tili?
netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi
- AkeMake
- Poissa
- Täysjäsen
- Vastaanotettu kiitos 6
Lisäksi sellainen juttu tuli mieleen tuota 'ongelmaa' pähkäillessäni, että sivuston ylläpitoon ei saa mistään yhteyttä, jos ei ole sisäänkirjautuneena. Kannattaisi johonkin laitta jokin lomake, että tällaisissa ongelmatapauksissa saa ylläpitoon yhteyttä. Meinasin jo tehdä uutta käyttäjää eri s-postilla ja tulla sillä tänne foorumille kyselemään asiasta, kun en mitään muuta yhteydenottotapaa löytänyt. x)
Niin ja vielä viestin esikatselu olisi erittäin tarpeellinen foorumilla. Itse ainakin käytän sitä aina kun mahdollista.
- mirkoe
- Poissa
- Ylläpitäjä
- Kahvilla pärjää aina!
AkeMake kirjoitti:
Niin ja vielä viestin esikatselu olisi erittäin tarpeellinen foorumilla. Itse ainakin käytän sitä aina kun mahdollista.
Löytyy editorista. Ylin rivi ja ihan oikealla ohje napiskan vieressä! Näyttää esikatselun jopa "Livenä"
Jos se on Joomlalla, teemme sen - www.clicker.fi
- Mortti
- Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Ylläpitäjä
- Vastaanotettu kiitos 121
Tämä asia tulee muuttumaan tulevaisuudessa.AkeMake kirjoitti: Lisäksi sellainen juttu tuli mieleen tuota 'ongelmaa' pähkäillessäni, että sivuston ylläpitoon ei saa mistään yhteyttä, jos ei ole sisäänkirjautuneena. Kannattaisi johonkin laitta jokin lomake, että tällaisissa ongelmatapauksissa saa ylläpitoon yhteyttä.
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
- jkaija
- Poissa
- Tulokas
Onko tässä foorumissa edellisen foorumin tapaista toimintoa "Näytä lukemattomat viestit/Näytä kaikki lukemattomat viestit" ?
Vanhassa foorumissa oli www.joomlaportal.fi/component/option,com_smf/Itemi...action,unread/all,all/start,0/
On meinaa tuossa firefoxissa käytössä FastDial laajennus ja kun seuraan useampaa foorumia niin näkee heti mihin on tullut uutta postia.
Kuten tuossa liite kuvassa näkee, ensinmäinen on tämä foorumi siitä ei tiedä onko lukemattomia, seuraavassa on yksi lukematon ja sitä seuraavassa enemmän
- TeroKankaanpera
- Poissa
- Valvoja
- JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
1) Nykyinen, "Viimeisimmät" -välilehti, joka näyttää oletusarvona viimeisen kuukauden aikana kirjoitetut uudet viestit ja niiden kärkipäässä "UUTTA" merkinnällä ne joita et ole lukenut. Jos valitset "Viimeisimmät"-välilehden alasvetovalikosta "Edellisen käynnin jälkeen" päädyt valitettavasti Kategoriat-näkymään.
2) Vaihtoehtoinen, "Viimeisimmät" -välilehti, jossa on tuo "Edellisen käynnin jälkeen" oletuksena voi tuottaa tuloksen, että Viimeisimpiä viestejä ei ole vaan saadaan tyhjä ruutu. Tästä, foorumin näennäisen tyhjyyden mahdollisuudesta johtuen käytössä on vaihtoehto 1.
---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
- AkeMake
- Poissa
- Täysjäsen
- Vastaanotettu kiitos 6
Nyt löysin ensimmäisen virheen Kunenasta. Minulla on pariin kertaan jonkin viestiketjun kaikki viestit muuttuneet uudestaan lukemattomiksi, vaikka olen ne aikaisemmin lukenut. Tämä tapahtuu ainoastaan, jos viestiketjuun on tullut uusi viesti eli siinä pitäisi lukea, että on tullut yksi uusi viesti. Sen sijaan Kunena väittää kaikkia sen ketjun viestejä uusiksi. Ja kyllä, olen ollut sisäänkirjautuneena niillä aikaisemmilla ketjun lukukerroilla. Enpä ole huomannut pistää merkille olenko ollut uloskirjautuneena ketjun ensimmäisen lukukerran ja toisen lukukerran (virheen ilmenemiskerran) välissä. Muistelisin kuitenkin, että olen.