Virtuemarttiin tuotteiden tuominen kassaohjelmasta(CSV) kerran

  • mick
  • mick hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
17.01.2013 19:26 #4299 : mick
mick loi aiheen: Virtuemarttiin tuotteiden tuominen kassaohjelmasta(CSV) kerran
Eli lopetin liikkeen, koska sain töitä eräältä isolta firmalta. Omalle firmalleni jäi jonkinlainen varasto, ja ajattelin siirtää tuotteet verkkokauppaan myytäviksi. Joomla on asennettuna, virtuemart myös. Muutaman tuotteen näpytin käsin, ja sitten menikin jo hermot.

Kokeilin SimpleCSV:tä, jos vaikka sillä saisi tuotua kassaohjelmasta tuotteet Virtuemarttiin, ja sitten muokkailis tuotteitten hinnat kohdalleen, tuotteet oikeisiin kategorioihin, ja tietty lisäilisin kuvat kaikille tuotteille. Vaan eipä onnistunut tuonti!

Murheen murtamana naputtelin muutaman tuotteen lisää käsin. Tulostin inventaariolistan(24 sivua) ja olen kohta päässyt ensimmäisen sivun loppuun. Eihän tästä tällä nopeudella tule yhtään mitään! Aloin jälleen katselemaan jotain CSV-tuonti palikkaa, ja löytyi CSVI free 4.5.1, jonka asensin ja hetken tutkin. No enpäs onnistunut silläkään sen paremmin.

Eli lähtisitkö sellaiseen hommaan, että toimitan kassaohjelmasta CSV listauksen, ja sinä laitat sen Virtuemarttiin sisään? Mitään muuta ei tarvitse tehdä, kun saada tuo varastolistaus Virtuemartille... Minä tutkin itse hinnat, kategoriat, kuvat ynnä muun, kunhan ei tarvitsisi jokaista tuotetta käsin lisätä tuonne...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jkwebdesign

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
17.01.2013 21:45 #4300 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Virtuemarttiin tuotteiden tuominen kassaohjelmasta(CSV) kerran
Laitappa mulle mailia niin vilkaistaan. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.072 sekuntia