Projectfork 3
- PeterFinn
-
- Vieras
-
19.06.2013 15:29 #5357
: PeterFinn
PeterFinn vastasi aiheeseen: Vs: Projectfork 3
Hei kaikille,
olen tutustunut projectfork ja asentanut juuri 4.1. Nyt kysyisinkin onko jollain tarkempaa tietoa suomen kieliversiosta. Olette tehneet jo paljon käännöstyötä ja lähettäneet sitä Tobiakselle, mutta Transifexissa status on 0%. Pitäisikö olla yhteydessä projectfork-tiimiin vai kuinka asiaa saisi edistettyä? Olen uusi tulokas tähän foorumiin, joten en tiedä mitkä pelisäännöt näissä käännöshommissa on.
t. Petteri
olen tutustunut projectfork ja asentanut juuri 4.1. Nyt kysyisinkin onko jollain tarkempaa tietoa suomen kieliversiosta. Olette tehneet jo paljon käännöstyötä ja lähettäneet sitä Tobiakselle, mutta Transifexissa status on 0%. Pitäisikö olla yhteydessä projectfork-tiimiin vai kuinka asiaa saisi edistettyä? Olen uusi tulokas tähän foorumiin, joten en tiedä mitkä pelisäännöt näissä käännöshommissa on.
t. Petteri
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Beluga
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
19.06.2013 15:39 - 19.06.2013 15:45 #5358
: Beluga
PF3 käännettiin kyllä, mutta jos PF4:n käännökset eivät ole yhteensopivia vanhan kanssa, 0% on ihan looginen luku. Olet tervetullut liittymään Transifex-tiimiin, voin koordinaattorina sinut hyväksyä. Itselläni ei ole enää intressejä PF:n kääntämiseen.
Beluga vastasi aiheeseen: Vs: Projectfork 3
PeterFinn kirjoitti: Olette tehneet jo paljon käännöstyötä ja lähettäneet sitä Tobiakselle, mutta Transifexissa status on 0%.
PF3 käännettiin kyllä, mutta jos PF4:n käännökset eivät ole yhteensopivia vanhan kanssa, 0% on ihan looginen luku. Olet tervetullut liittymään Transifex-tiimiin, voin koordinaattorina sinut hyväksyä. Itselläni ei ole enää intressejä PF:n kääntämiseen.
Last Edit: 19.06.2013 15:45 : Beluga.
- PeterFinn
-
- Vieras
-
20.06.2013 12:27 #5361
: PeterFinn
PeterFinn vastasi aiheeseen: Vs: Projectfork 3
Ok,mielellään tulen mukaan tiimiin ja katsotaan mitä saadaan aikaan.
Petteri
Petteri
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.098 sekuntia