10 lomakekenttää sisältävä ilmainen lomake (Suomikäännöksin)

  • AditusPelvis
  • AditusPelvis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Täysjäsen
  • Täysjäsen
Lisää
10.10.2018 12:35 #10179 : AditusPelvis
AditusPelvis loi aiheen: 10 lomakekenttää sisältävä ilmainen lomake (Suomikäännöksin)
Olen kokeillut useanlaisia ilmaisia lomakkeita, kuten chronoforms, Smartforms ja muutamaa muutakin. Teen järjestön jäsenhakulomaketta, johon pitäisi saada vähintään 10 lomakekenttää ja SmartForms antaa vain 10 kenttää ja lisäksi sen Capthasta puuttuu se kuva eli "En ole robotti" valintaruutu on mutta ilman kuvaa se on hyödytön.

Suositelkaa mulle lomakelisäosia ja jos vielä olis saatavilla suomi käännös, niin hyvä. Ja mielellään ilman rekisteröimisiä ladattavia versioita.

Joku on teistä olevinaan viisas kertoen linkillä mistä saa joomla lisäosia; joo - o mut en mä sitä sivua kysy, vaan suosituksia lisäosista, joita kenties itse olette tykästyneet käyttämään.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
17.10.2018 10:48 #10195 : Artio
Artio vastasi aiheeseen: 10 lomakekenttää sisältävä ilmainen lomake (Suomikäännöksin)
BreezingForms-komponentilla onnistuisi lähes mikä vain, mutta maksaa hieman ja on englanniksi. Muutoin suosittelisin. Toki voimme auttaa lomakkeen tekemisessä...

Artio - nopeat ja turvalliset php72-fpm -palvelut.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.11.2018 15:00 #10208 : Aboavetus
Aboavetus vastasi aiheeseen: 10 lomakekenttää sisältävä ilmainen lomake (Suomikäännöksin)
Moi,

käytin itse: flomembers.fi/ joka on oma järjestelmänsä ja uppoaa nätisti Joomla -sivustoon. Pienin versio on ilmainen eli riittäisiköhän tuo?

Käy tsekkaamassa: ulpu.fi/fi/ulpu-ry/liity-jaseneksi

Kenttiä saa lisää ja pois. Suomalainen firma ja hyvä meininki.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.035 sekuntia