Mikä lomakkeiden luonti komponentti

  • katket
  • katket hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
19.01.2012 22:51 #1407 : katket
katket loi aiheen: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Mikäs tällä hetkellä on hyvä 1.6 versioon?
Pitäis olla myös ominaisuus, että käyttäjät pystyisi helposti luomaan lomakkeita. Parasta ois jos sen pystyis tekemään frontendista mut se taitaa olla liikaa vaadittu.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • jhattara
  • jhattara hahmo
  • Vieras
  • Vieras
19.01.2012 23:08 #1408 : jhattara
jhattara vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
extensions.joomla.org/extensions/contacts-and-feedback/forms

Kannattaisi ainakin harkita Joomlan päivittämistä versioon 1.7.3.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • katket
  • katket hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
20.01.2012 08:17 #1413 : katket
katket vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Kiitos vastauksesta hattara.
Nuo olen selannut läpi, mutta olisiko käyttäjäkokemuksia kellään?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • TeroKankaanpera
  • TeroKankaanpera hahmo
  • Poissa
  • Valvoja
  • Valvoja
  • JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Lisää
20.01.2012 08:51 #1414 : TeroKankaanpera
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Olen 1.5:ssä käyttänyt RS Formin maksutonta versiota ja 1.7:ssa Chronoformsia. Kumpikin on kohtuullisen yksinkertainen ja toimiva. Chronoformsin bonuksena tiedon valinnainen tallennus tietokantaan.

---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • katket
  • katket hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
20.01.2012 09:03 #1416 : katket
katket vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Tuon chronoformsin asensin itsekin eilen.
Siinä vain tuli joku viesti, että saat linkittömän version jos tuet heitä pienellä rahasummalla.
Otin sen jo pois, mutta tarkoittikohan tuo sitä että lomakkeisiin tulee heidän mainoksia.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.01.2012 13:05 #1426 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
Breezing Forms on mielestäni ehdottomasti paras. Siinä on kolme eri tilaa, eli jokaiselle jotakin. Komponentti myös mahdollistaa monimutkaisiakin juttuja. Täytyy myös kehua vilpittömästi valmistajan tarjoamaa tukea.

Minä olen ollut heidän asiakas jo pari vuotta.

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2012 08:53 - 21.01.2012 08:54 #1430 : JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti

katket kirjoitti: Tuon chronoformsin asensin itsekin eilen.
Siinä vain tuli joku viesti, että saat linkittömän version jos tuet heitä pienellä rahasummalla.
Otin sen jo pois, mutta tarkoittikohan tuo sitä että lomakkeisiin tulee heidän mainoksia.

Ei tule mainoksia, vain linkki valmistajan sivulle. Linkkiä voi muokata pienemmäksi, isommaksi, vaaleammaksi, tummemmaksi tms., mutta ei poistaa.

Jos joku tai jotkut antavat hienon Joomlan lisäosan käyttöösi ja pyytävät kohteliaasti pientä rahallista tukea tai jos olet tiukoilla, niin ei sitäkään. Reilua on silloin antaa linkin olla ihan kiitoksena tekijöille. Onhan sekin jotain tukea valmistajille.

Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi
Last Edit: 21.01.2012 08:54 : JiiKoo.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.01.2012 16:51 - 21.01.2012 16:52 #1432 : AkeMake
AkeMake vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
JiiKoon viestistä sai sellaisen käsityksen, ettei sitä linkkiä voisi ottaa pois. Todellisuudessahan sen pystyy ottaa pois, jos vain löytää halutun tiedoston, jossa se linkki on. Se ei vain ole tekijöitä kohtaan kovin reilua, kun kuitenkin ovat ilmaiseksi antaneet komponentin käyttöön ja ainoa mitä he vaativat on, että se linkki on paikoillaan.

Minulla on sivuillani käytössä Chrono Forms ja sieltähän se linkki tuli lomakkeen alapuolelle. Toki tekisi mieli poistaa se, mutta en poista. Antoivathan he kuitenkin tuon komponentin ilmaiseksi käyttöön, joten on reilua, että he saavat siitä ansaitsemansa kunnian. Enpä kyllä aikaisemmin tiennytkään, että sitä linkkiä on lupa muokata, kunhan ei poista.. Harmittelinkin aikaisemmin, kun se on mielestäni turhan suuri ja näkyvästi esillä (=hyppää ikävästi silmille), joten taidanpa hiukan pienentää sitä.
Last Edit: 21.01.2012 16:52 : AkeMake.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
23.01.2012 11:13 #1442 : Bysmyyr
Bysmyyr vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
ite oon käyttänyt aicontactsafe lisäosaa. toimiva ja helppo perus lomakkeiden luontiin. Tein siihen frontediin suomennoksen jonka pitäis kohta tulla siinä mukana mutta jos ei niin on se myös täällä jossain.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Mikroz
  • Mikroz hahmo
  • Vieras
  • Vieras
23.01.2012 15:26 #1444 : Mikroz
Mikroz vastasi aiheeseen: Vs: Mikä lomakkeiden luonti komponentti
BreezingFormsia olen itse käyttänyt ja siinä kyllä komponentti mikä taipuu moneen lähtöön, tosin kustantaa jonkin verran mutta jos tuon 6kk subscriptionin raaskii maksaa ja koittaa siinä ajassa säätää komponentin kaikkiin omiin tarpeisiin niin ei siintä ihan heti tarvitse uusiksi maksella.

Koska tuki heillä on maksullisille kyllä nopeaa ja auttavaista, mutta tuo ilmainen foorumi tuki on mielestäni heikohkoa.

Itse komponenttina kuitenkin erittäin laajakäyttöinen ja sopii niin aloittelijalle peruslomakkeisiin kuin paatuneemmallekin koodarille jolloin käyttömahdollisuudet ovat melkein rajattomat jo valmiilla rajapinnoilla.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.052 sekuntia