- Vastaanotettu kiitos 6
phoca lisäosien käännöksiä
- jhattara
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
20.01.2012 00:01 #1409
: jhattara
jhattara loi aiheen: phoca lisäosien käännöksiä
Onko kenelläkään olemassaolevia käännöksiä phoca:n lisäosien Joomla 1.6/1.7 versioihin?
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- AkeMake
-
- Poissa
- Täysjäsen
-
Vähemmän
Lisää
20.01.2012 09:25 #1418
: AkeMake
AkeMake vastasi aiheeseen: Vs: phoca lisäosien käännöksiä
Kelpaisivat kyllä tännekin suunnalle. Minulla on melkein valmis Phoca Guestbook käännös. Olen miettinyt, että mikäli ei muiden lisäosien käännöksiä tipu muualta, niin pitänee alkaa itse kääntää niitä. Omassa käytössä on komponentit Gallery, Guestbook ja Map, joten tulen kääntämään ainoastaan ne, jos ylipäätään mitään aion kääntää. Aikaa ei vain kovin paljoa ole käytettävissä siihen, joten käännösten saaminen olisi vähän turhan hidasta.
- jhattara
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
21.01.2012 02:05 #1428
jhattara vastasi aiheeseen: Vs: phoca lisäosien käännöksiä
Olen tällä hetkellä mukana tekemässä 2.5 käännöstä, mutta kun tuo valmistuu (ja mahdollisesti jo aiemmin töitten puolesta) alan tekemään tämän eteen jotain, ellei aiemmin ilmaannu valmiita käännöspaketteja.
- jhattara
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
22.01.2012 23:35 #1439
Aloitin tuon Gallerian käännösten tekemisen. Voisin ottaa tehtäväkseni koordinoida näitä Phocan käännöksiä. Eli jos jollakin on olemassaolevia käännöksiä Phocan komponentteihin, joita ei löydy phocan sivuilta, voisitteko olla ystävällisiä ja ottaa yhteyttä minuun. Kiitos.
- naghris
-
- Vieras
-
22.01.2012 23:49 #1440
: naghris
naghris vastasi aiheeseen: Vs: phoca lisäosien käännöksiä
Phocan käännöksille on varmasti monilla tarvetta. Erittäin hieno aloite!
- AkeMake
-
- Poissa
- Täysjäsen
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 6
23.01.2012 00:25 #1441
: AkeMake
AkeMake vastasi aiheeseen: Vs: phoca lisäosien käännöksiä
MInullakin kävi mielessä jotain Phocan käännösten koordinointia, mutta huomattavan paljon parempi, ettei tarvinnut lähteä siihen. Tiedä kuinka pahaa jälkeä olisi tullut. : D Juu siis voin laittaa tämän Guestook käännöksen tulemaan, kunhan saan sen valmiiksi. Näyttää vain kaikkea muuta kiirettä olevan, että tämä jää vähän taka-alalle. Luulenpa kuitenkin, ettei juuri tämä komponentti ole kovin suuressa suosiossa (eihän vieraskirjat yleensäkään?), joten tämän perään ei taideta vähään aikaan huudella.
Odotan kyllä innolla sitä Gallerian käännöstä ja voin tarvittaessa antaa hiukan omaakin panostani käännöstyöhön, jos sitä tarvitsee/aikaa löytyy.

- jhattara
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
25.01.2012 17:30 #1478
Perustin sourceforgeen kansion tätä projektia varten. Galleriaa on käännetty nyt muutama sata riviä, useampi vielä jäljellä. Halukkaat voivat ilmoittautua mukaan talkoisiin.
sourceforge.net/p/fi-phoca/
sourceforge.net/p/fi-phoca/
- Houndy
-
- Vieras
-
02.02.2012 11:34 #1564
: Houndy
Houndy vastasi aiheeseen: Vs: phoca lisäosien käännöksiä
Missä voin ilmoittautua mukaan ja miten osallistuminen käytännössä tapahtuu? Olen tässä kääntänyt koodin alkupäästä satakunta riviä tuota Galleriaa, tosin uusinta versiota(3.1.3), mutta tuossa versiossa on tullut vain 1 uusi rivi verrattuna 3.1.2:een, joten sen rivin lisäämisen tuohon sourceforgessa olevaan tiedostoon ei pitäisi olla ongelma eikä mikään. Voin kääntää noita pienempiä, parin kolmen sanan mittaisia rivejä.jhattara kirjoitti: Perustin sourceforgeen kansion tätä projektia varten. Galleriaa on käännetty nyt muutama sata riviä, useampi vielä jäljellä. Halukkaat voivat ilmoittautua mukaan talkoisiin.
- jhattara
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
23.04.2012 14:53 #2295
Phoca Maps 2.0.5 käännetty.
sourceforge.net/projects/fi-phoca/files/Phoca%20Maps/
Ja lisäapu otetaan aina vastaan. Helpoiten mukaan tulo onnistuu lähettämällä viestiä minulle SourceForgen kautta.
Ja lisäapu otetaan aina vastaan. Helpoiten mukaan tulo onnistuu lähettämällä viestiä minulle SourceForgen kautta.
- pasi
-
- Vieras
-
02.05.2012 20:36 #2386
: pasi
Tässä viestissä on tiedosto liitetiedostona.
pasi vastasi aiheeseen: Vs: phoca lisäosien käännöksiä
Tossa pohjaa - on hiukan kesken mutta lapset pärjää sillä joten kaippa se riittää
Tämä liitetiedosto on piilotettu vierailta.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.
Tässä viestissä on tiedosto liitetiedostona.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.107 sekuntia