Toimivin katalogi lisäosa?
- Saarine
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
04.12.2011 18:54 #935
: Saarine
Saarine loi aiheen: Toimivin katalogi lisäosa?
Moikka!
Onko kokemuksia mikä on paras katalogilisäosa tällä hetkellä? Vaatimuksia olisi tuotekenttien hallinta ja ylläpitopuolelle näkyviin hintahistoria. Tuotteista pitäisi myös saada PDF-tiedosto generoitua tuotetietojen pohjalta.
Onko joku jo ehtinyt testailla paremmin? Itse ajattelisin Virtuemart 2:sta ja siihen sitten tarpeen mukaan muokkauksia koodiin. Olisi kuitenkin helpompaa, jos joku valmiiksi hyvä katalogikomponentti on olemassa.
Kiitos jo etukäteen!
Onko kokemuksia mikä on paras katalogilisäosa tällä hetkellä? Vaatimuksia olisi tuotekenttien hallinta ja ylläpitopuolelle näkyviin hintahistoria. Tuotteista pitäisi myös saada PDF-tiedosto generoitua tuotetietojen pohjalta.
Onko joku jo ehtinyt testailla paremmin? Itse ajattelisin Virtuemart 2:sta ja siihen sitten tarpeen mukaan muokkauksia koodiin. Olisi kuitenkin helpompaa, jos joku valmiiksi hyvä katalogikomponentti on olemassa.
Kiitos jo etukäteen!
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- jkwebdesign
-
- Poissa
- Valvoja
-
Vähemmän
Lisää
04.12.2011 20:25 #941
: jkwebdesign
Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Toimivin katalogi lisäosa?
K2 voisi toimia, tosin hintahistoriaa ei varmaan saa valmiina.
Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi
- Saarine
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
06.12.2011 12:08 #964
: Saarine
Saarine vastasi aiheeseen: Vs: Toimivin katalogi lisäosa?
Moikka!
K2 toimii loistavasti ainakin tähän asti, koodailin siihen item -sivuille uuden Hinta -välilehden ja tein sinne itse hintahistorian. Nyt täytyykin syventyä noihin templateihin miten tuotteet näkyy kategorioissa ja sivuilla.
K2 toimii loistavasti ainakin tähän asti, koodailin siihen item -sivuille uuden Hinta -välilehden ja tein sinne itse hintahistorian. Nyt täytyykin syventyä noihin templateihin miten tuotteet näkyy kategorioissa ja sivuilla.
- jkwebdesign
-
- Poissa
- Valvoja
-
06.12.2011 14:24 #967
: jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Vs: Toimivin katalogi lisäosa?
Mahtava juttu. K2 käännöskin on oikeastaan tarkastelua ja viimeisiä korjauksia vaille valmis. Eli älä ala kääntämään:)
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.071 sekuntia