Ratkaistu : CA Cloudbase 2 - Siirto Jomla 3.1 ympäristöön

  • Taata
  • Taata hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
30.10.2013 17:08 - 02.11.2013 23:01 #5948 : Taata
Taata loi aiheen: Ratkaistu : CA Cloudbase 2 - Siirto Jomla 3.1 ympäristöön
Olen tehnyt vasta yhden kunnollisen nettisivuston. Se on Joomla 2.5 pohjalla ja rakentuu CA Cloudbase 2 template varaan. Tuo template on mielestäni paras minun tarpeisiini. Ehkä siksi, että osaan sitä kohtuullisesti hyödyntää :P Ja onhan se hyvä ilmeisesti muidenkin mielestä. Ja kaiken lisäksi se on ilmainen.

Nyt siis se ongelma. Olen aloittamassa uutta kohtuullisen laajaa sivustoprojektia. Se tulee palvelemaan useita yleishyödyllisiä yhdistyksiä ja en saa sen tekemisestä muuta kuin hyvän mielen ja mahdollisesti kiitoksia. Haluaisin tehdä sen Joomla 3.1 pohjalle varmistaakseni mahdollisimman pitkän elinkaaren. Mutta kun tuo mainitsemani pohja ei taivu Joomla 3.1:lle.

Nyt kaipaan teiltä kokeneemmilta neuvoa mistä löytäisin vastaavan pohjan 3.1:lle. Olen surffannut tuntikausia erilaisia pohjia. On vaan mahdottoman hankalaa arvioida pohjan sopivuutta asentamatta sitä. Demosaitit kun ovat kaikki liian hienoja minun osaamiselleni ja hyvin harvassa esittelyssä löytyy suoraan esim. nuo pohjassa käytettävissä olevat moduulit. Kymmenkunta ehdokasta olen jo asentanut ja osan jo poistanutkin. Osassa on ollut todella vähän muokkausmahdollisuuksia.

Onko myös niin, että jo olemassa olevaa saittiani ei suoraan voi päivittää 3.1 tasolle, koska sivupohja on vain 2.5 tasolla? On siellä luultavasti muitakin kilkkeitä, jotka eivät suoraan siirry 3.1 saitille.

Sivupohja löytyy esim. seuraavan linkin takaa: www.cloudaccess.net/joomla-2-5/36-getting-started-...he-cloudbase-2-0-template.html
Last Edit: 02.11.2013 23:01 : Taata.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.10.2013 18:02 #5949 : Plasmer
Plasmer vastasi aiheeseen: CA Cloudbase 2 - Siirto Jomla 3.1 ympäristöön
Tuohan näyttäisi olevan gantry frameworkin pohjalle tehty.
Hyvin pitkälti pystyt tekemään samanmoisen sivuston käyttäen tuota gantryä.
www.gantry-framework.org/
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taata

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Taata
  • Taata hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
30.10.2013 22:40 #5950 : Taata
Taata vastasi aiheeseen: CA Cloudbase 2 - Siirto Jomla 3.1 ympäristöön
Kiitos Plasmer nopeasta vastauksesta. Olen nyt illan perehtynyt tähän gantry-frameworkiin ja päässyt aika kohtuullisesti sisälle sen sielunelämään. Se on hyvin monipuolinen ja jopa selvästi parempi kuin tuo aiemmin käyttämäni CA Cloudbase 2 template.

Jos ei nyt mitään yllättävää nouse esille, niin todennäköisesti tämä on jatkossa minun pohjani. Tuon vanhemman aktiivisessa käytössä olevan sivustoni päivitän sitten myöhemmin tälle samalle pohjalle. Varmaan vasta keväällä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.038 sekuntia