Sivupohjan sisällön tuominen Joomla 3.2.1

  • Namiskuukkeli
  • Namiskuukkeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
29.01.2014 13:50 - 29.01.2014 14:06 #6405 : Namiskuukkeli
Namiskuukkeli loi aiheen: Sivupohjan sisällön tuominen Joomla 3.2.1
Heps.

On tässä ollut ongelma tuon sisällön tuomisen kanssa. Olen tehnyt sivupohjan Artisteer ohjelmalla ja "exportannut" sen normaalisti zip-paketiksi, Artisteerin "include content" on mukana. Sitten on käytössä XAMPP ja sinne asennettuna Joomla. Nyt kun asennan sivupohjan ja yritän tuoda sisällön klikkaamalla tuota "Import content from Template", niin saan seuraavan virheviestin. Saman tekee vaikka asentaa oikealle palvelimelle, tiedoston polku on tietenkin eri.

<br /> <b>Catchable fatal error</b>: Argument 1 passed to JApplicationCms::loadSession() must be an instance of JSession, array given, called in C:\xampp\htdocs\libraries\joomla\application\web.php on line 214 and defined in <b>C:\xampp\htdocs\libraries\cms\application\cms.php</b> on line <b>627</b><br />

Onkohan tuolle jotain tehtävissää? Olen nuo tiedostojen rivit katsonut, josko siitä jotain viisastuisi, mutta tuo php-koodi ei ole oikein kunnolla hallinnassa.

E: Näky tulevan vielä väärälle alueellekin, höh.
Last Edit: 29.01.2014 14:06 : Namiskuukkeli. Syy: väärä alue

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.01.2014 15:51 #6406 : jkwebdesign
jkwebdesign vastasi aiheeseen: Sivupohjan sisällön tuominen Joomla 3.2.1
Siirsin oikeaan paikkaan.

Tuo on Artisteerin ongelma. Ja vinkkinä, älä tuo Artisteerin tekemään sisältöä Joomlaan, Joomla on sisällönhallintajärjestelmä, Artisteer ei. Eli tee Artisteerilla sivupohja, asenna se Joomlaan ja tee sisällöt Joomlalla.

Artisteer on mennyt piiitkälle metsään, kun yrittää olla muuta kuin on, eli sivupohjageneraattori.

Olen joskus kokeillut sisällöntuomista Artisteerista ja vaikka se onnistuisikin, on luvassa ongelmia. isoinpana ongelmana SEO, sillä Artisteer tekee ihan käsittämättömän valikko/ osoiterakenteen, joten kaikki pitää kuitenkin muokata käsin.

Lupailevat uusimmalla Artisteer 4.2 versiolla, että voisi tuoda sisällön, vanhemmilla ei. Mutta usko minua, vältä sitä..:)

Asiakaslähtöisesti suunniteltuja internet- sekä graafisia palveluita: www.sutjakka.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Namiskuukkeli
  • Namiskuukkeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Tulokas
  • Tulokas
Lisää
29.01.2014 16:54 #6411 : Namiskuukkeli
Namiskuukkeli vastasi aiheeseen: Sivupohjan sisällön tuominen Joomla 3.2.1
Kiitos.

Niin vähän ajattelinkin, että ongelma on tuossa Artisteer ohjelmassa. Siinä kun näyttää olevan vähän muitakin juttuja, mistä en oikein tykkää ja kaikki ei onnistu.


Itsellä ei ole toiminut tuo Akeeba, joten täytynee tehdä paikallisesti ja siirtää vaan sivupohja ja tietokanta oikealle palvelimelle, vaikka vähän työläämpää onkin. Saapahan sitten kerralla kaikki valmiiksi oikealle palvelimelle.

Tuo Joomla ei näemmä toimi, jos on PHP 5.5

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.037 sekuntia