Error displaying the error page: Application Instantiation Error: SQL=SELECT `session_id` FROM `dem0_session` WHERE `session_id` = '88c65b1e5b99861401

  • Tin-Eemeli
  • Tin-Eemeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
02.06.2014 14:54 #6972 : Tin-Eemeli
Tin-Eemeli loi aiheen: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: SQL=SELECT `se
Moikka!
Nyt tarvitaan viisaampien apuja...
Olen tehnyt sivuston www.cafcons.com uudelleen joomla 3.2:lla (vanha oli 1.5:lla tehty). Siirsin sivut onnistuneesti palvelimelle ja tein tietokantadumpin myös ihan ok. Configurationiin laitoin uuden tietokannan tiedot, ihan ok.
Mutta kun koitan avata sivut, tulee seuraava error:

Error displaying the error page: Application Instantiation Error: SQL=SELECT `session_id` FROM `dem0_session` WHERE `session_id` = '88c65b1e5b99861401d4ba7c07bbf4bd' LIMIT 0, 1

Osaako joku auttaa? Ja mitä muista tietoja mahdollisesti tarvitaan?
En pääse edes adminiin... :unsure:

T: Kiitollinen kaikesta avusta

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Tin-Eemeli
  • Tin-Eemeli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Jäsen
  • Jäsen
Lisää
02.06.2014 21:33 #6973 : Tin-Eemeli
Tin-Eemeli vastasi aiheeseen: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: SQL=SELECT `se
Ongelma ratkaistu!
Loppujen lopuksi vika oli tietokannan käyttäjäasetuksissa, vaikka webbihotellista neuvottiin laittamaan toisin?! Kuinka yleistä muuten on webbihotelleilla, että pitää itse luoda käyttäjät tietokannalle? Näin mua neuvottiin Verkko24:ssa ja silti sivut alkoi pelittää eri tunnuksilla?!

No joka tapauksessavika oli configuration.php asetuksissa.

Tässä linkki, josta minulle oli apua:
www.inmotionhosting.com/support/edu/joomla-3/database-errors

Tin-Eemeli :silly:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.06.2014 16:19 #6983 : quietFinn
quietFinn vastasi aiheeseen: Error displaying the error page: Application Instantiation Error: SQL=SELECT `se

Tin-Eemeli kirjoitti: Ongelma ratkaistu!
Loppujen lopuksi vika oli tietokannan käyttäjäasetuksissa, vaikka webbihotellista neuvottiin laittamaan toisin?! Kuinka yleistä muuten on webbihotelleilla, että pitää itse luoda käyttäjät tietokannalle? Näin mua neuvottiin Verkko24:ssa ja silti sivut alkoi pelittää eri tunnuksilla?!


cPanel palvelimella tietokannta ja tietokannan käyttäjä pitää luoda cPanelissa.
Tosin tietokannan käyttäjänä voi käyttää myös cPanel käyttäjätunnusta, mutta se ei ole missään tapauksessa suositeltavaa!

netFinn - Taatusti Joomla!-yhteensopiva webhosting: www.netfinn.fi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Valvojat: jkwebdesignGamossJiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.076 sekuntia