- Vastaanotettu kiitos 1
Joomla tai JCE suodattaa javascriptiä vaikkei pitäisi
- thm78
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Tulokas
-
Vähemmän
Lisää
17.10.2015 10:41 #8074
: thm78
thm78 loi aiheen: Joomla tai JCE suodattaa javascriptiä vaikkei pitäisi
Eli ongelma on se että yritän laittaa LinkedIn nappia sivulle.
Eli artikkeeliin:
<script src="//platform.linkedin.com/in.js" type="text/javascript"> lang: en_US</script>
<script type="IN/Share" data-url=" www.urlosoite.fi "></script>
Kuitenkin jos artikkelin tallentaa niin Joomla suodattaa type="IN/Share" muotoon type="text/javascript" ja silloinhan tämä LinkedIn nappi ei sivuilla näy.
Olen laittanut GlobalConfigurationista Text Filtterin pois päältä ja sallinut JCEssä JavaScriptit sekä laittanut validate HTML pois päältä, mutta mikkään ei auta.
Joomla versio 3.4.4 ja JCE 2.5.8
Eli artikkeeliin:
<script src="//platform.linkedin.com/in.js" type="text/javascript"> lang: en_US</script>
<script type="IN/Share" data-url=" www.urlosoite.fi "></script>
Kuitenkin jos artikkelin tallentaa niin Joomla suodattaa type="IN/Share" muotoon type="text/javascript" ja silloinhan tämä LinkedIn nappi ei sivuilla näy.
Olen laittanut GlobalConfigurationista Text Filtterin pois päältä ja sallinut JCEssä JavaScriptit sekä laittanut validate HTML pois päältä, mutta mikkään ei auta.
Joomla versio 3.4.4 ja JCE 2.5.8
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- JiiKoo
-
- Poissa
- Valvoja
-
17.10.2015 11:05 #8075
: JiiKoo
JiiKoo vastasi aiheeseen: Joomla tai JCE suodattaa javascriptiä vaikkei pitäisi
Minä sain alla olevan kuvan mukaisen tuloksen JCE-editorissani. Käänsin editorin koodinäkymään ja kirjoitin koodin ylläpitopuolella. Kirjoitin sen pääkäyttäjän oikeuksin (Super User).
Kokemus on asia, jonka saat heti kun olisit tarvinnut sitä.
jaakko.korhonen(at)jg-oppimiskeskus.fi |
- thm78
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Tulokas
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 1
17.10.2015 11:29 - 17.10.2015 11:32 #8076
thm78 vastasi aiheeseen: Joomla tai JCE suodattaa javascriptiä vaikkei pitäisi
Niin sain minäkin ja Super Userina, mutta kun avaat artikkelin uudestaan muokattavaksi JCE:llä niin JCE filtteroi scriptin edellämainitsemaani muotoon.
Eli ainakun kun muokkaa artikkelia, niin pitää huolehtia että scripti tulee muokattua kuntoon, koska Joomla on filtteroinut sen vääräksi.
Eli ainakun kun muokkaa artikkelia, niin pitää huolehtia että scripti tulee muokattua kuntoon, koska Joomla on filtteroinut sen vääräksi.
Last Edit: 17.10.2015 11:32 : thm78.
- JiiKoo
-
- Poissa
- Valvoja
-
17.10.2015 11:43 #8077
Minulla ei muuttanut, mutta en kääntänyt enää editoria pois koodinäkymästä. Taitaa se niin, mennä kuin kerrot. Minä olen vain niin tottunut käyttämään koodinäkymää ja kirjoittamaan suoraan siinäkin, ettei asia minua vaivaa.
Katso JED:istä (Joomla Extension Directory) löydätkö sopivaa pluginia (liitännäistä), joka lisää Linkedinin linkin kuvakkeineen automaattimesti niin pääset ongelmasta. Uskoisin, että varmasti löytyy.
Katso JED:istä (Joomla Extension Directory) löydätkö sopivaa pluginia (liitännäistä), joka lisää Linkedinin linkin kuvakkeineen automaattimesti niin pääset ongelmasta. Uskoisin, että varmasti löytyy.

- thm78
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Tulokas
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 1
17.10.2015 12:18 #8078
thm78 vastasi aiheeseen: Joomla tai JCE suodattaa javascriptiä vaikkei pitäisi
Kyllähän mä ensin niitä pluginejä kahtelin, mutta kaikkien käyttöehdoissa lukee että ilmaisversio ei sovellu yrityskäyttöön, maksa siis muutama kymppi pluginistä jonka itse saisit parilla scriptirivillä ilmaiseksi.
Ei se kooditila minuakaan haittaa, mutta yritä sitten selittää asiakkaalle että jos muokkaat dokumenttiä niin mene kooditilaan ja muokkaa LinkedInin scripti aina oikeanlaiseksi... Voi tulla kymysyksia että miksi näin? Kai se plugini on sitten hommattava jotta pääsee eteenpäin..
Ei se kooditila minuakaan haittaa, mutta yritä sitten selittää asiakkaalle että jos muokkaat dokumenttiä niin mene kooditilaan ja muokkaa LinkedInin scripti aina oikeanlaiseksi... Voi tulla kymysyksia että miksi näin? Kai se plugini on sitten hommattava jotta pääsee eteenpäin..
- VNiemi
-
- Poissa
- Konkari
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 48
18.10.2015 12:06 #8079
: VNiemi
VNiemi vastasi aiheeseen: Joomla tai JCE suodattaa javascriptiä vaikkei pitäisi
Voi mennä overkill puolelle, mutta
Sourcerer
on tarkoitettu nimenomaan ratkaisemaan näitä koodinupotus ongelmia. Itsekin aina käytin vain sitä koodinäkymää, etten uskalla suositella, mutta pitäisi tämän ainakin toimia.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: JiiKoo
- JiiKoo
-
- Poissa
- Valvoja
-
19.10.2015 07:50 - 19.10.2015 12:18 #8080
Testailin ilmaisversiota ja kyllä VNiemi on oikeassa, koodi säilyy tallentamisen ja sulkemisen jälkeen. Parasta on, ettei editoria tarvitse kääntää koodinäkymään. Lisäksi plugari tekee myös painikkeen editorin alareunaan kuten kaikki NoNumberin lisäosat. Olen itse NoNumberin lisäosien suurkäyttäjä, mutta tämä on jäänyt minulta sokeaan pisteeseen. Joten isot kiitokset VNiemelle vinkistä.
VNiemi kirjoitti: Voi mennä overkill puolelle, mutta Sourcerer on tarkoitettu nimenomaan ratkaisemaan näitä koodinupotus ongelmia. Itsekin aina käytin vain sitä koodinäkymää, etten uskalla suositella, mutta pitäisi tämän ainakin toimia.
Testailin ilmaisversiota ja kyllä VNiemi on oikeassa, koodi säilyy tallentamisen ja sulkemisen jälkeen. Parasta on, ettei editoria tarvitse kääntää koodinäkymään. Lisäksi plugari tekee myös painikkeen editorin alareunaan kuten kaikki NoNumberin lisäosat. Olen itse NoNumberin lisäosien suurkäyttäjä, mutta tämä on jäänyt minulta sokeaan pisteeseen. Joten isot kiitokset VNiemelle vinkistä.

Last Edit: 19.10.2015 12:18 : JiiKoo.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.096 sekuntia