- Foorumi
- Joomla! 2.5
- Yleiset kysymykset
- Firefoxissa TinyMCE:n pudotusvalikoissa kursori hyppää alkuun
Firefoxissa TinyMCE:n pudotusvalikoissa kursori hyppää alkuun
- TheQMage
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
27.12.2011 15:28 - 28.12.2011 00:34 #1183
: TheQMage
TheQMage loi aiheen: Firefoxissa TinyMCE:n pudotusvalikoissa kursori hyppää alkuun
Tällaiseen spesifiin ongelmaan siis olen törmännyt. Firefoxista on viimeisin 9.0.1 -versio (sama ongelma oli aiemmassa 8.0-versiossa).
Ongelman kuvaus:
Muokatessani tekstiä TinyMCE:llä valitessani jonkin pudotusvalikon (Styles/Format/Font Family/Font size) kursori hyppää tekstin alkuun ja muutos tapahtuu tekstin ensimmäiselle riville. Tätä ei tapahdu muilla selaimilla (Chrome/IE).
Joomlasta on versio 1.7.3.
Olen koittanut kytkeä kaikki ylimääräiset lisukkeet Firefoxista pois, mutta mikään ei näytä auttavan.
Vinkkejä?
Muokkaus: Testasin toisella kokoonpanolla, eli J1.7.3 + Firefox9, eikä ongelmaa esiintynyt. Ongelmakokoonpano pyörii int2000:n serverillä ja Joomlaan on lisätty JEvents, Phoca Gallery ja RSForm! Pro.
Muokkaus2: Ongelma esiintyy myöskin ainoastaan kyseisen sivuston front-endissä, back-end toimii moitteetta.
Muokkaus3: Syyllinen alkanee löytyä. Vaihdoin templatea ja ongelmaa ei esiinny... Olen kuitenkin rakentanut sivuston kyseisen templaten ympärille, joten nyt pitäisi löytää ongelman aiheuttaja kyseisestä templatesta...
Ongelman kuvaus:
Muokatessani tekstiä TinyMCE:llä valitessani jonkin pudotusvalikon (Styles/Format/Font Family/Font size) kursori hyppää tekstin alkuun ja muutos tapahtuu tekstin ensimmäiselle riville. Tätä ei tapahdu muilla selaimilla (Chrome/IE).
Joomlasta on versio 1.7.3.
Olen koittanut kytkeä kaikki ylimääräiset lisukkeet Firefoxista pois, mutta mikään ei näytä auttavan.
Vinkkejä?
Muokkaus: Testasin toisella kokoonpanolla, eli J1.7.3 + Firefox9, eikä ongelmaa esiintynyt. Ongelmakokoonpano pyörii int2000:n serverillä ja Joomlaan on lisätty JEvents, Phoca Gallery ja RSForm! Pro.
Muokkaus2: Ongelma esiintyy myöskin ainoastaan kyseisen sivuston front-endissä, back-end toimii moitteetta.
Muokkaus3: Syyllinen alkanee löytyä. Vaihdoin templatea ja ongelmaa ei esiinny... Olen kuitenkin rakentanut sivuston kyseisen templaten ympärille, joten nyt pitäisi löytää ongelman aiheuttaja kyseisestä templatesta...
Last Edit: 28.12.2011 00:34 : TheQMage.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
- Foorumi
- Joomla! 2.5
- Yleiset kysymykset
- Firefoxissa TinyMCE:n pudotusvalikoissa kursori hyppää alkuun
Sivu luotiin ajassa: 0.061 sekuntia