Sivujen kielien vaihto ei toimi!
- QbiC
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
07.01.2012 11:23 - 07.01.2012 11:26 #1278
: QbiC
QbiC loi aiheen: Sivujen kielien vaihto ei toimi!
Elikäs tarttis pikaista apua tuohon. Olen tehnyt Joomlaan Suomi ja Englanti kielitykset, menut on linkattu oikein ja artikkelit jaettu myös kielien mukaan. Toimi jossain vaiheessa mun mielestä, mutta otin pois käytöstä koska asiakas ei vielä ollut toimittanut käännöksiä.
Nyt kun koitin pistää Englannin kielen aktiiviseksi niin tulee 404 Article not found.
Mikäs perkele tuota oikein vaivaa? Ja nyt se yrittää Suomen sijasta mennä aluksi tonne Englannin kielen sivulle oletuksena vaikka on Suomi sivustolle määrätty defaultiksi.
Language changeri moduulit näkyy kanssa ja plugari päällä... Ainoa virhe että ei löydä noita artikkeleja...
Toimii kun julkasee Englannin artikkeleiden kategorian... Ei oo eka kerta kun oon huudellu foorumille ja sit hokannu heti syyn perään
Nyt kun koitin pistää Englannin kielen aktiiviseksi niin tulee 404 Article not found.
Mikäs perkele tuota oikein vaivaa? Ja nyt se yrittää Suomen sijasta mennä aluksi tonne Englannin kielen sivulle oletuksena vaikka on Suomi sivustolle määrätty defaultiksi.
Language changeri moduulit näkyy kanssa ja plugari päällä... Ainoa virhe että ei löydä noita artikkeleja...
Toimii kun julkasee Englannin artikkeleiden kategorian... Ei oo eka kerta kun oon huudellu foorumille ja sit hokannu heti syyn perään

Last Edit: 07.01.2012 11:26 : QbiC.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- TeroKankaanpera
-
- Poissa
- Valvoja
-
- JEvents, J2Store 3 ja AdsManager kääntäjä
Vähemmän
Lisää
08.01.2012 09:39 #1282
: TeroKankaanpera
---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
TeroKankaanpera vastasi aiheeseen: Vs: Sivujen kielien vaihto ei toimi!
Onko sulla se ylläpidon monikielisyyden tilaa ilmaiseva moduuli käytössä ja jos on, niin näyttääkö se vihreää kaikilta osin? Jos, niin minusta kuulostaa huolestuttavasti bugilta...
---
Tero Kankaanperä
terokankaanpera.fi
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.062 sekuntia