- Vastaanotettu kiitos 0
url-osoitteiden uudelleenkirjoitus Joomla! 2.5.1 ?
- joohani
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Jäsen
-
Vähemmän
Lisää
05.03.2012 16:22 #1939
: joohani
joohani loi aiheen: url-osoitteiden uudelleenkirjoitus Joomla! 2.5.1 ?
Käytössä Joomla! 2.5.1 ja url-osoitteiden uudelleenkirjoitus käytössä ja index.php jää pois osoitteesta, mutta valikosta klikkaamalla ei löydy sivustoa. Eli valikko tehty niin että Valikon nimikkeen tyyppi on yksittäinen artikkeli ja artikkeliksi on valittu tehty artikkeli. Mitäs pitäs tehdä htaccess.txt on uudelleen nimetty .htaccess muotoon ja Apache on käytössä. Joomla ei sijaitse juuressa vaan esim. joomla kansiossa. Aikaisemmin olleita ohjeita olen käynyt läpi mutta en ole saanut toimimaan. Aikaisemmilla versioilla on kyllä toiminut.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- lassi.kojo
-
- Vieras
-
05.03.2012 19:16 - 05.03.2012 19:16 #1940
: lassi.kojo
lassi.kojo vastasi aiheeseen: Vs: url-osoitteiden uudelleenkirjoitus Joomla! 2.5.1 ?
Ootko ottanut .htaccess tiedostosta rewrite basen käyttöön, kun kerran alikansiossa sijaitsee?
Jos ei vieläkään toimi, lähtisin itse liikenteeseen tyhjentämällä välimuistin ja koittamalla luoda uuden nimikkeen valikkoon. Jos se toimii, niin luo kaikki valikon nimikkeet uudelleen.
Vähän paha sanoa enempää näillä lähtötiedoilla.
Jos ei vieläkään toimi, lähtisin itse liikenteeseen tyhjentämällä välimuistin ja koittamalla luoda uuden nimikkeen valikkoon. Jos se toimii, niin luo kaikki valikon nimikkeet uudelleen.
Vähän paha sanoa enempää näillä lähtötiedoilla.
Last Edit: 05.03.2012 19:16 : lassi.kojo.
- joohani
-
Aiheen kirjoittaja
- Poissa
- Jäsen
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
06.03.2012 12:23 #1946
: joohani
joohani vastasi aiheeseen: Vs: url-osoitteiden uudelleenkirjoitus Joomla! 2.5.1 ?
Tyhjensin välimuistin muutamaan kertaan testailun jälkeen ja homma alkoi toimimaan. En tehnyt mitään muutoksia valikkoihin enkä muuallekkaan.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.064 sekuntia