- Vastaanotettu kiitos 1
Hakemiston vaihto
- manuzu79
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
19.11.2011 10:09 #668
: manuzu79
manuzu79 loi aiheen: Hakemiston vaihto
Asensin versio 1.7.
www.omaosoite.fi/uusi/
hakemistoon ja poistin vanha versio 1.5 päähakemistossa
www.omaosoite.fi/
.
Onko mahdollista, että 1.7 versio mitkä olin asennettu /uusi/ hakemistoon ja siirretään päähakemistoon www.omaosoite.fi/ ? Vaikuttaako mitään tai tuleeko ongelmia? En vielä uskaltaa tehä mitään ennen kun tiedän ongelmista. Kiitos
Onko mahdollista, että 1.7 versio mitkä olin asennettu /uusi/ hakemistoon ja siirretään päähakemistoon www.omaosoite.fi/ ? Vaikuttaako mitään tai tuleeko ongelmia? En vielä uskaltaa tehä mitään ennen kun tiedän ongelmista. Kiitos

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- kestosippi
-
- Poissa
- Jäsen
-
Vähemmän
Lisää
19.11.2011 10:17 #670
: kestosippi
kestosippi vastasi aiheeseen: Vs: Hakemiston vaihto
www.joomla.fi/foorumi/9-asennus-ja-paivitys/571-mi...siirto-paivitys-1524-g-172#586
Tuossa kyselin samaa asiaa.
Ihan helppoa se siirtäminen. Mutta kannattaa vanha ensin siirtää talteen.
Tuossa kyselin samaa asiaa.
Ihan helppoa se siirtäminen. Mutta kannattaa vanha ensin siirtää talteen.
- Mortti
-
- Poissa
- Ylläpitäjä
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 121
19.11.2011 11:58 #671
: Mortti
Jos palvelimella on käytössä jokin WHM (Web Host Manager) esim cPanel, DirectAdmin tai Plesk, tuo siirto onnistuu muutamassa minuutissa. Toki kannattaa tallentaa juuressa oleva vanha sivusto ennen kuin poistat sen sieltä sekä siirron jälkeen muutat "uuden" sivuston configuration.php tiedoston oikeaksi (mm polut www.omaosoite.fi/uusi/ ---> www.omaosoite.fi/ )
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
Mortti vastasi aiheeseen: Vs: Hakemiston vaihto
manuzu79 kirjoitti: Asensin versio 1.7. www.omaosoite.fi/uusi/ hakemistoon ja poistin vanha versio 1.5 päähakemistossa www.omaosoite.fi/ .
Jos palvelimella on käytössä jokin WHM (Web Host Manager) esim cPanel, DirectAdmin tai Plesk, tuo siirto onnistuu muutamassa minuutissa. Toki kannattaa tallentaa juuressa oleva vanha sivusto ennen kuin poistat sen sieltä sekä siirron jälkeen muutat "uuden" sivuston configuration.php tiedoston oikeaksi (mm polut www.omaosoite.fi/uusi/ ---> www.omaosoite.fi/ )
Finnish Joomla! Language Coordinator | One of the guys behind Joomla.fi
- manuzu79
-
Aiheen kirjoittaja
- Vieras
-
19.11.2011 13:38 #673
: manuzu79
manuzu79 vastasi aiheeseen: Vs: Hakemiston vaihto
Kiitos vastauksenne!
Minulla on DirectAdmin, mutta on englanniksi. En tiedä mitä pitäisi tehdä siirron DirectAdminissa.
Kokeilin siirtää vain käsillä päähakemistoon ja vanha siirsin oman kansioon /vanhasivu/...
Sivu näyttää toimivan, mutta admin puolella ei. Minulla Rocket templates, ulkoasun muokkaus ei onnistuu.. Sit siirsin sen takas /uusisivu/ hakemistoon ja toimii hyvin normaalisti.
Minulla on DirectAdmin, mutta on englanniksi. En tiedä mitä pitäisi tehdä siirron DirectAdminissa.
Kokeilin siirtää vain käsillä päähakemistoon ja vanha siirsin oman kansioon /vanhasivu/...
Sivu näyttää toimivan, mutta admin puolella ei. Minulla Rocket templates, ulkoasun muokkaus ei onnistuu.. Sit siirsin sen takas /uusisivu/ hakemistoon ja toimii hyvin normaalisti.
Valvojat: jkwebdesign, Gamoss, JiiKoo
Sivu luotiin ajassa: 0.081 sekuntia